Klientas turi teisę per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo, nenurodydamas priežasties, atsisakyti prekės ir ją grąžinti.
Tokiu atveju prekės pakuotė turi būti nepažeista, o prekė kartu su pakuote nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos. Prekė negali būti pradėta naudoti ar bandyta naudoti.
Prekės grąžinimo/siuntimo išlaidas apmoka klientas.

 

Klientas, gavęs nekokybišką prekę, turi nedelsiant susisiekti su pardavėju telefonu arba el. paštu ir suderinti keitimo arba grąžinimo sąlygas.
Tokiu atveju prekė bei pakuotė turi būti pilnos komplektacijos.
Prekės grąžinimo/siuntimo išlaidas apmoka klientas.

 

Pageidavimą grąžinti prekę Klientas pareiškia el. paštu išsiųsdamas užpildytą ir pasirašytą skenuotą „Grąžinimo formą" (kurią gali atsispausdinti čia) arba išsiųsdamas ją kartu su prekėmis registruota siunta.

Po grąžinimo per 10 d.d. pinigai bus grąžinti atgal į Jūsų sąskaitą.

Visais atvejais klientas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės savybėms ir kokybei nustatyti.

 

Jei turite klausimų dėl prekių grąžinimo prašome susisiekti el. paštu info@11taskas.lt.